SUSHI KING Tetap Menjadi Pujaannnnn

Assalamualaikum,

Ini malam cerita pasal aku keluar makan dengan SAHABAT SEJATI iaitu Yo. I love her so much!!! My BFF sejak dari zaman sekolah menengah lagi kot...dah lama sangat dah ha. Biasanya kami jumpa sebulan sekali tapi kadang-kadang jarang-jarang sekali baru jumpa dalam setahun tu. 

Misi utama kami tiap kali keluar hanyalah MAKAN!!!! hahahaha tak senonoh sungguh! taw nak makan je... XD MAKAN ITU SATU TERAPI, OKAYYY! 

Restoran yang kami pilih kali ni ialah SUSHI KING~ " I love sushi so much but I don't really like seaweed "...hurmmm aci ke idokkkk.hahahhaha Dan lama dah tak makan sushi king ni sebenarnya, bila dah pergi aritu rasa macam banyak ketinggalan sebab selama ni rupanya masih banyak menu yang belum aku terokai terutama yang telur tu, korang baca kat baca ye ada aku ambil gambar...sedap sangat! sushi king belum kecewakan aku lagi buat masa ni. 

TIP PENTING bila makan di Sushi King untuk orang yang kurang "ongkos" seperti aku ialah, order air teh hijau sejuk sahaja! jangan gatal buang duit dengan air, rugiiiii..bek buang duit dengan makanan..hii..


love~


1st time makan yang belah kanan sekali tu, Ya Allah sedap gila! dalam ada telur rebus dan ape ntah lagi..wajib order!


macam ayam celup tepung yang orang jual tu tapi yang ni lagi tebal dan lagi lembut, rasanya guna isi peha ayam.. sedap! 


ayam atas tapi jangan habiskan yang ni dulu nanti kenyang gila nak makan yang lain


Aku lebih sikit..Yo nampak sipi-sipi..muahaha


okay fine, kali ni kasi can Yo nampak cun -,-

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI PUDING TRIFLE YANG SANGAT MUDAH!

HARGA BERPATUTAN & SEDAP SANGATTTTT DI " AZEE CAFE PUNCAK JALIL "

LOVE : Worse or Better